Niz zahtjevnih priprema i aktivnosti proveli smo tijekom godine dana kako bi se projekt tvrtke Kircek „Proširenjem i diversifikacijom proizvodnih kapaciteta do konkurentnijeg poslovanja poduzeća Kircek d.o.o.“ uspješno priveo kraju.
Projekt je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj preko MINPO-a, odnosno Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020, a njegova provedba trajala je godinu dana.
Dosadašnje rezultate u sklopu projekta predstavili smo na završnoj konferenciji održanoj u sjedištu tvrtke, na kojoj su prisustvovali i djelatnici Kircek-a, naši poslovni partneri (dipl.ing. Eduard Vitković, direktor tvrtke KBE Bioenergie d.o.o. i Antonio Bahat, vlasnik i direktor tvrtke Industrial Maintenance d.o.o.) te predstavnici AZRA -e (direktor Krunoslav Lukačić, stručnjakinja za upravljanje provedbom EU projekata Jelena Turk i stručnjakinja za izradu i provedbu postupaka nabave Ivana Gruber Osonjački) koja pruža podršku u provođenju projekta.
Dosadašnja provedba planiranih aktivnosti omogućila je daljnji rast i razvoj tvrtke Kircek stvaranjem 21-og novog radnog mjesta, a u svrhu unapređenja razine znanja zaposlenih, vezano uz učinkovito korištenje nove opreme i strojeva osigurano je i usavršavanje zaposlenika.
Vlasnik i direktor Dragutin Gotić zahvalio se svima koji su pridonijeli da se projekt uspješno privede kraju, naglasivši kako vjeruje da će tvrtka Kircek biti i dalje uspješna u ispunjavanju zahtjeva kupaca odnosno tržišta. O unapređenju tehnološke infrastrukture tvrtke govorio je direktor prodaje i marketinga Silvio Gotić, pojasnivši kako je ona unaprijeđena spajanjem sušare i novih pogona sa postojećom kotlovnicom te dobavom, montažom i puštanjem u pogon postrojenja za sušenje drveta, strojeva za širinsko i za dužinsko spajanje ploča i opreme za obradu masivnih ploča. Izvedena je dogradnja sušare za sušenje drveta čime se osiguralo povećanje kapaciteta sušenja te je povećan proizvodni kapacitet tvrtke. Također se dogradila radionica za pregled, sortiranje i pakiranje proizvoda i tako povećao opseg proizvodnje, kao i količina proizvedenih proizvoda.
Spomenute aktivnosti bile su nužne kako bi se mogla zadovoljiti potreba za kvalitetom i količinama robe na tržištu, odnosno kako bi Kircek d.o.o namirio dnevno rastuće potrebe postojećih i budućih naručitelja, od kojih prevladavaju inozemni. Sve navedene aktivnosti pridonijele su razvoju ukupnog poslovanja tvrtke Kircek d.o.o. te osigurale konkurentnost i ostvarivanje potencijala u internacionalizaciji poslovanja. Daljnjom provedbom projekta očekuje se povećanje količine ukupnih prihoda od prodaje za 25 % u odnosu na prethodnu 2016.-tu godinu.
Financijske aspekte čija provedba je počela u travnju 2016. godine je, pojasnila je direktorica financija Martina Gotić.
Ukupna vrijednost projekta, prema potpisanom Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava, iznosi 10.101.481,23 HRK, od čega se iz Europskog fonda za regionalni razvoj financira 3.650.966,49 HRK, a Korisnik projekta tvrtka Kircek d.o.o. financira preostalih 6.450.514,74 HRK za provedbu projekta.
Značajan rast očekuje se u kategoriji prihoda od izvoza za 25 % u odnosu na prethodnu godinu. Također, do kraja 2019.-te godine tvrtka Kircek u sklopu provedbe EU projekta planira zaposliti još 6 novih djelatnika.
Sve navedene aktivnosti pridonijele su razvoju ukupnog poslovanja tvrtke te osigurale konkurentnost i ostvarivanje potencijala u internacionalizaciji poslovanja.
Ulaganje u nove tehnologije i ljudske resurse te razvoj konkurentnosti jamči daljnji održivi razvoj tvrtke Kircek.

Zahvaljujemo svim sudionicima završne konferencije i medijima na odazivu.